Slobodno nas kontaktirajte

Imate pitanje?

Ukoliko se Vaše pitanje ne nalazi u često postavljenim pitanjima, slobodno nam Vaše pitanje pošaljite putem kontakt forme i odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku.

Često postavljena pitanja

Koje vrste uređaja popravljate?

Popravljamo mobitele, tablete, pametne satove i laptope.

Popravljate li sve modele uređaja?

Popravljamo modele za koje su dostupni dijelovi.

Ugrađujete li original ili zamjenske rezervne dijelove?

Za većinu modela ima više varijanti dijelova različitih dobavljača. Ugrađujemo dijelove ovisno o dogovoru s kupcem i dostupnosti istih.

Ostajem li nakon servisa bez podataka na uređaju?

U velikoj većini slučajeva podaci ostaju na uređaju netaknuti. Iznimka je kada se radi o zaključanom uređaju, težem kvaru matične ploče ili nekom softverskom kvaru. Svakako, da bi izbjegli gubitak podataka, najbolje je redovito raditi sigurnosnu kopiju na nekim prijenosni medij ili cloud kako bi eventualno izgubljene podatke sa uređaja mogli sačuvati.

Za izgubljene podatke na uređaju, ni na koji način, ne odgovaramo.

Koliko dugo traje popravak uređaja?

Ovisno o dijagnostici kvara i dostupnosti dijelova, popravak može trajati nekoliko minuta, pa do nekoliko tjedana.

Trudimo se čim više uređaja odraditi isti radni dan ili unutar 1-2 radna dana.

Koliko dugo traje dijagnostika?

Ovisno o kvaru, dijagnostika može biti napravljena odmah, unutar nekoliko minuta, sati ili dana. Većinom odmah po dolasku klijenta utvrdi se kvar.

Koja je cijena dijagnostike?

Dijagnostika se uglavnom ne naplaćuje. Ukoliko je kvar kompliciraniji te ga nije moguće dijagnosticirati unutar sat vremena, dijagnostika se naplaćuje jednokratno 30,00€, a naplaćuje se samo ako odustanete od popravka. Ukoliko se odlučite na popravak, utoliko se dijagnostika ne naplaćuje.

Koja je cijena popravka?

Svaki uređaj je specifičan, pa za svaki kvar pojedinačno određujemo cijenu popravka.

Dajete li garanciju na popravke?

Na sve popravke dajemo garanciju od 3-12 mjeseci ovisno o vrsti popravka i o ugrađenim dijelovima.

Popravljate li uređaje pod tvorničkom garancijom?

Svaki popravak možemo odraditi jednako dobro kao ovlašteni servis ako su dostupni original dijelovi za Vaš uređaj. Mi nismo ovlašteni servis, pa ako imate tvorničku garanciju na uređaj, najbolje posjetiti ovlašteni servis jer otvaranjem uređaja neovlaštenog servisa gubite tvorničku garanciju.

Imate li u servisu i prodaju mobitela?

U poslovnici nemamo uređaja za prodaju, ali iste možemo naručiti i najčešće su unutar 2 radna dana spremni za preuzimanje.

Koji su načini plaćanja u vašoj poslovnici?

Kartično (jednokratno i na rate), gotovinsko i virmansko. Za gotovinu odobravamo 10% popusta.

Popravljate li uređaje osigurane lom ekrana ili slično?

Popravljamo, ali morate provjeriti da li Vaša osiguravajuća kuća ili operater prihvaćaju popravak neovlaštenog servisa. Iz iskustva, imali smo nekoliko popravaka uređaja klijentima različitih osiguravajućih kuća. Svakako provjerite s njima.

Imate li trgovinu?

Imamo i malu trgovinu u sklopu servisa. Prodajemo uglavnom dodatnu opremu. Uz to imamo internet trgovinu.

postavi pitanje